søndag 22. september 2013

Er det farlig å si sin mening om innvandringsproblematikken?
 
Det ser slik ut!
I Aftenposten torsdag 19. september kan vi lese at Amal Aden
innvandrer, norsksomalier, muslim, lesbisk og frittalende kvinne, på grunn av at hun har benyttet sin ytringsfrihet, også har fått begrenset sin bevegelsesfrihet.
 
Jeg har selv truffet Amal Aden to ganger, og vet at det hun sier er sant.
 
Hun er truet på livet, utsettes jevnlig for trakassering, skriver under pseudonym og lever med voldsalarm.
Jeg kommer fra en voldskultur, sier hun, der kvinner ikke får lov å si hva de mener og føler.
Det er belastende.
Jeg kunne valgt ikke å benytte meg av ytringsfriheten min, og derved fått mer bevegelsesfrihet i hverdagen, men jeg har besluttet å stå for den jeg er og det jeg mener. Så må politiet beskytte meg, sier hun.
 
Er det slik vi vil ha det i Norge? Nei!
 
Nå må pressen slutte å rakke ned på dem som kritiserer deler av innvandringsproblematikken, og partiet Frp, som snart er det eneste partiet som våger å ta opp problemene.
God søndag ønskes av Tove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar